At dele en Outlook kalender med dine kolleger kan være en god måde at holde dig organiseret og administrere tidsplaner effektivt. Desuden giver en delt kalender flere personer eller teams mulighed for at få adgang til, samarbejde og holde sig opdateret om vigtige begivenheder og aftaler.
SÅDAN GØR DU:
- Åben Outlook
- Vælg Kalender > Del kalender.
- Hvis du har flere kalendere at vælge imellem, skal du vælge den, du vil dele.
- Vælg Tilføj > klik derefter på de personer, du ønsker at dele kalenderen med.
Derefter skal du vælge Ok. Her kan du justere hver tilføjet persons tilladelsesniveau. Du kan give personer tilladelse til se redigere eller styre den delte kalender.
💡Hvis du klikker på Send, vil der automatisk blive sendt en e-mail invitation til de personer, som du har valgt at dele din Outlook kalender med.
💡Snart har du flere muligheder, når du deler din kalender i Outlook. Der er nemlig en funktion på vej, der gør det muligt at modtage notifikationer om ændringer i en kalender, som du har delt eller som er blevet delt med dig.