Tilbage til arbejdet

Sommerferien er overstået for de fleste og arbejdet kalder. Derfor har vi et tip, der kan hjælpe dig godt i gang med arbejdet igen.
Brug Tasks ”Opgaver” i Microsoft Teams.

Tasks ”Opgaver” appen i Teams hjælper dig med at samle opgaver på tværs af To Do, Teams-kanaler, Planner samt Outlook-opgaver. Så du kan få overblik, spore dine fremskridt og administrere dine opgaver uden at skulle skifte mellem flere apps.

Tasks ”Opgaver” appen kombinerer dine personlige opgaver fra To-Do og delte opgaver direkte i Microsoft Teams. du kan også oprette nye opgaver nemt.

Appen er tilgængelig for alle med et Microsoft 365-abonnement. Men for at bruge opgaver appen skal du installere den i Teams.

Sådan tilføjer du Tasks opgaver appen til Microsoft Teams.
✔️Åbn Microsoft Teams.
✔️Klik på Apps nederst i kolonnen til venstre.
✔️Søg efter ”Opgaver” Tasks
✔️Vælg Tasks by Planner og To Do for at tilføje og installere den.

God fornøjelse!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *