Microsoft Teams har fået en ny mulighed kaldet “Town Hall” (Forsamling), som kan gøre dine fremtidige virtuelle begivenheder endnu bedre!
Med denne mulighed kan du være vært for og afholde store begivenheder både internt og eksternt herunder globale teammøder, interne udsendelser med mere.
Deltagerkapaciteten for Town Hall er op til 10.000 deltagere og (20.000 i Teams Premium), og du kan være vært for op til 15 begivenheder samtidig (op til 50 i Teams Premium).
Via Town Hall har alle begivenheds repræsentanter og arrangører adgang til et virtuelt grønt rum, hvor de kan oprette kontakt, briefe hinanden og forberede uden at deltagere er til stede. De har også adgang til en specifik chat, som deltagere ikke er en del af.
Som arrangør er du også i stand til at administrere og styre en Q&A-funktion og derved hjælpe diskussionen i gang og besvare diverse spørgsmål. On-demand er også tilgængelig, så deltagere har mulighed for at se eller gense begivenheden.
Lige nu kan du bruge både Live Events og Town Hall men den. 30. september 2024 udgår Microsoft Teams Live Events til fordel for Town Hall.
Sådan bruger du Town Hall i Teams
💡Du finder Town Hall i din Teams kalender, i rullemenuen ”Nyt møde”.