Migrering til The Cloud – enkelt og effektivt

Fra lokal Office til Microsoft 365

Virksomhederne vælger i stigende omfang at migrere deres e-mail, økonomisystemer og andre relevante redskaber til The Cloud, idet det indebærer en lang række fordele, i forhold til en lokal eller lokalt hosted løsning:

  • Det giver mindre omkostninger – du betaler kun for det, som du forbruger
  • Det giver mere fleksibilitet – du er uafhængig af bestemte lokationer og tidspunkter
  • Det giver mere effektivitet – du har altid de nyeste redskaber ved hånden

24Support – eksperter i migrering

En migrering til The Cloud kan virke som en omfattende proces, men det behøver ikke at være tilfældet.

24Support er eksperter i at migrere din On-Premise løsning til The Cloud. I princippet er det en ret enkel operation at flytte brugernes e-mail og data til The Cloud, men som med andre tilsvarende processer er der en række faldgruber, der skal undgås.

Planlægger og skalerer du migreringen fornuftigt, og vælger du det rigtige redskab til at udføre den, vil der som regel ikke forekomme større vanskeligheder i processen.

Det vigtige er den vision virksomheden har med flytningen af arbejdsprocesser til skyen. Hvis visionen er klar, og engagementet er til stede, så er mere end halvdelen af arbejdet allerede gjort og der resterer blot den tekniske del. Her kræves der en vis erfaring.

Og den erfaring har 24Support.

24Support tilbyder assistance med alt lige fra planlægning, valg af det rigtige redskab til migreringen, udførelse af selve flytningen, samt support, service og konsulentassistance efterfølgende.

Når migreringen er tilendebragt og alle jeres postkasser, kalendere, kontaktdata etc. er korrekt placeret i skyen, vil I kun opleve ganske få ændringer i hverdagen. At al data nu ligger i skyen kan I i princippet være ligeglade med. Det påvirker ikke jeres daglige arbejde. Vigtigere er det, at I altid vil arbejde på den seneste version af Office i The Cloud. Så der kan naturligvis nemt være forskelle i finesser og avancerede funktioner, som brugergrænseflade i de relevante Office produkter.

Derudover opnår I den enorme fordel, der ligger i at kunne arbejde online på virksomhedens personlige og private dokumenter ligegyldigt, hvor i verden de befinder sig. Tid og sted er ikke længere en begrænsning.

Derfor skal du vælge 24support

Vi har den ekspertise og erfaring, der kræves for at føre dig sikkert fra en On-Premise løsning, til en Cloud-løsning. Vi hjælper dig trygt igennem hele migreringsprocessen.

  • Vi er med i beslutningsprocessen, hvor opgavens omfang og kompleksitet bestemmes, og hvor det bliver klart, om en hybridløsning er den bedste mulighed, og i givet fald hvilken.
  • Vi står også for hele den tekniske del af opgaven og sikrer, at din migrering bliver så gnidningsfri som overhovedet muligt.
  • Vi har en helt speciel ekspertise og erfaring, med den meget vigtige uddannelse af administratorer og slutbrugere i form af seminarer eller kursuser, når din nye løsning er på plads og klar til brug