Bliv opdateret med Copilot i Microsoft Teams

I løbet af arbejdsdagen skifter vi ofte mellem virtuelle møder, e-mails og chattråde. Det kan derfor være svært at følge med i alle samtaler og være helt up to date.

LØSNING: Hvis du vil holde dig opdateret på tværs af alle dine forskellige kanaler – blandt andet de teams, der er knyttet til disse kanaler – og du ikke vil gå glip af vigtige opdateringer og indhold, så er Copilot i Teams klar til at hjælpe. Copilot assisterer ved at opsummere dine kanalsamtaler i Teams og giver dig en nyttig oversigt over samtalerne i en kanal, så du hurtigt kan indhente ulæste beskeder og navigere til de mest relevante tråde.

Sådan kommer du hurtigt i gang!

👉Gå til fanen “Chat” i Teams.

👉Klik på Copilot ikonet øverst i dine chats. Dette åbner Copilot til Microsoft 365 i Teams.

Brug følgende prompt “Hvad er nyt i [kanal] for [team]?” For eksempel vil jeg gerne finde ud af, hvad jeg gik glip af fra 24Support kanalen i mit Mark 8 Project-team, så jeg ville spørge Copilot: “Hvad er nyt i Marketing-kanalen i LinkedIn opdateringer-teamet?”

Så går Copilot i gang. Det vil sige Copilot scanner hurtigt gennem den specifikke kanal og indhenter informationer til dig, som f.eks. hvornår den seneste opdatering er sket, hvem der er involveret i en ændring, om der blev delt nye dokumenter, og endda links til den pågældende opdatering, hvilket gør det nemt at navigere direkte til den tråd.

💡Bonus Tip: Når du prompter, skal du dog sørge for at give Copilot den korrekte stavning af teamnavnet i din prompt, ellers søger den muligvis ikke efter den rigtige kanal.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *