Effektivisér din arbejdsdag med iGlobe
Med iGlobe får din virksomhed alt, hvad den skal bruge for at forbedre og ikke mindst effektivisere det daglige arbejde – inden for håndtering af kundedata, opgavestyring samt opbevaring af filer og e-mails.
iGlobe – add-ins til Microsoft 365
iGlobe er en løsning med 4 tilføjelsesprogrammer (add-ins) til Microsoft 365, som giver dig adgang til en række muligheder, som hjælper dig med at udrette endnu mere og spare værdifuld tid.
iGlobe CRM – hjælper dig med at indsamle kundeinformationer og markedsdata ét sted. Ved hjælp af iGlobe CRM kan du styrke kundeloyalitet, samt reducere dine omkostninger til IT og marketing.
iGlobe MIPA – din helt egen personlige assistent, som giver dig overblik over dine arbejdsopgaver. – i dag, i denne uge, næste uge!
Samtidig har du mulighed for at opdatere dine opgaver direkte i Teams & Outlook nemt og hurtigt. Du vil aldrig misse en arbejdsopgave, fordi det aldrig har været nemmere at få overblik over de daglige arbejdsopgaver.
iGlobe iPlanner hjælper dig med at organisere, oprette og uddelegere opgaver direkte fra din Outlook postkasse på enhver platform og enhed. Opret en opgave på baggrund af en e-mail, og gem filer eller e-mails sammen med en opgave. Du får i Outlook de samme funktioner, som du er bekendt med fra Planner online – og mere til.
iGlobe Office2SharePoint gør det nemt at gemme både e-mail og filer, direkte fra Outlook på enhver enhed.
Det betyder, at mens du arbejder i Outlook, kan du gemme e-mails og filer direkte i SharePoint Online, gruppesider og Teams. Og når du opretter en ny e-mail og ønsker at vedhæfte en fil, kan du ved hjælp af Office2SharePoint tilmed hente filen fra SharePoint og Teams – simpelt og nemt.
Vil du i gang i dag?