Har du svært ved at holde styr på arbejdsopgaverne?
I en travl arbejdsdag, hvor opgaver og deadlines er mange er det afgørende at have effektive værktøjer til at holde styr på alle arbejdsopgaverne.
Du har sikkert prøvet det. Du modtager en arbejdsrelateret besked, der beder dig om at gøre noget. Du læser beskeden, men derefter glemmer du alt om den, fordi den forsvinder i den voksende mængde af beskeder og ventende opgaverne.
Microsoft To Do – har alt hvad du skal bruge til at organisere, prioritere og fuldføre dine opgaver.
Microsoft To Do er ikke bare endnu en opgaveliste; det er en app designet til at hjælpe dig og med at forblive organiserede og fokuserede og giver dig overblik.
Med Microsoft To Do kan du nemlig:
📋 Lave opgavelister til dine daglige gøremål, projekter og mål. Holde styr på deadlines og prioriteter, så intet falder mellem stolene.
🔔Indstille påmindelser og deadlines, så du altid er opdateret og kan håndtere dine opgaver i tide uden stress.
🤝 Dele lister med dit team for at fremme samarbejde og gennemsigtighed. Arbejde sammen om projekter og se opdateringer i realtid.
Microsoft To Do synkroniser helt automatisk med Outlook, Teams og andre Microsoft 365-apps. Det betyder bl.a. at Du kan markere en e-mail i Outlook med flag, og få den vist i Microsoft To Do som en opgave.
Uanset om du arbejder fra kontoret, hjemmefra eller på farten, så kan Microsoft To Do hjælpe dig med at arbejde kan din virksomhed arbejde smartere holde fokus og ikke mindst nå dine mål.
Hvordan holder du styr på arbejdsopgaverne?