SharePoint – nøglen til at styrke ethvert samarbejde

Uanset om du er en lille virksomhed, der ønsker at optimere arbejdsprocesser eller en stor virksomhed, der ønsker at styrke samarbejdet på tværs af afdelinger, er Microsoft SharePoint nøglen til succes. 

 

SharePoint har nemlig alt, hvad du skal bruge: 

 

NEMT SAMARBEJDE 

SharePoint giver dig samarbejde i realtid.  Du og kollegaerne kan samarbejde på samme dokument samtidigt og se ændringer i realtid. Dette sparer tid og forbedrer produktiviteten. 

NEM OPBEVARING  

SharePoint giver dig mulighed for nemt at uploade og dele dokumenter, ideer og oplysninger, (du kan uploade filer på op til 250 GB). Dine vigtige dokumenter og filer samles ét sted. 

SharePoint holder styr på forskellige versioner af dokumenter og giver en detaljeret historik. Så du nemt kan følge diverse opdateringer af et dokument og dens tidligere versioner, når der er behov for det.  

AUTOMATISK LAGRING 

SharePoint passer på dine dokumenter og sørger derfor helt automatisk for at gemme dem med jævnligt mellemrum. Samtidig opbevarer SharePoint dine slettet dokumenter i op til 93 dage, så du ikke skal opleve, at et nødvendigt dokument ikke kan findes eller er gået tabt. 

ADGANG OVER ALT  

Adgangen til alt dette, er selvfølgelig ligetil. Med en browser og app har du adgang til SharePoint fra din computer og alle dine mobile enheder, eller din tablet. 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *